( Recycle ) نحوه استفاده موثر از ابزار تعویض


قبل از بررسی استراتژی ها و راه کارهای استفاده از ابزار تعویض چند نکته بسیار مهم که باید در نظر داشته باشید. اصلی ترین موردی که باید در نظر داشته باشید اینست که ریفر های شما هم ماند شما انسان هستند و با مسائل روزمره و فردی متفاوتی درگیر هستند ، تعدادی به دلیل عدم شناخت ساختار و اعتماد به این کار ، مصمم و متداوم آن را دنبال نمیکنند ، برخی توانایی درک و تحلیل این درآمد را دارند اما از برنامه ای متمرکز پیروی نمی کنند و در نهایت در این بین هستند افرادی همانند شما که برای شناخت و تداوم آن مطالعه میکنند ، مسیر های متفاوت و استراتژی های عملی را از کاربران پیشین طلب میکنند و منجر به درآمدزایی خود و دیگران میشوند . اولین گام برای استفاده صحیح و موثر از ابزار تعویض ، شناخت رفتار و نوع کلیک کردن آنهاست . رفتار روزانه و هفتگی آنها را مکتوب کنید و میزان سود و اجاره ای که بابت هر ریفر بدست آوردید و پرداخت کردید را محاسبه کنید . از آنجایی که این روند سود و زیان دهی از هیچ الگوی ثابتی پیروی نمیکند ، استراتژی تعویض هم نباید به صورت ثابت و مشخص همیشگی انجام شود . به طور مثال هر ریفری که به مدت ۳ تا ۴ روز ممتد کلیکی انجام نداد نباید تعویض شود ، یا ممکن است یکی از ریفرال های شما هروز کلیک می کند اما فقط روزی ۲ عدد ، پس همینطور که میبینید در مورد هر دو مثال فوق انجام این تعویض ها یا عدم انجام آن منجر به کاهش درآمد ماهانه شما خواهد شد . پس اولین گام شما پیش از استفاده از ابزار تعویض ، یاداشت کردن این رفتار ها و تعداد کلیک کردن روزانه آنها برای آنالیز بیشتر آنهاست . این روند از طریق اطلاعات ارائه شده از طریق صفحه مربوط به ریفرال ها و یا ابزار های حرفه ای تر که در فروم وب سایت معرفی شده اند قابل انجام هستند . (در صورتی که شما ریفر مستقیم بنده هستید و هنوز این ابزار را دریافت نکردید جهت دریافت آنها و فایل راهنمای استفاده از انها، یک ایمیل حاوی نام کاربری خود در نئوباکس به ایمیل واقع در بلاگ ارسال کنید )
مدت زمان تحلیل این اطلاعات و اتخاذ تصمیم نهایی برای تعویض هر ریفرال بر اساس نوع قرداداجاره انها که از ۳۰ روز تا ۲۴۰ روز متغیر هستند متفاوت خواهد بود . به طور مثال برای ریفری که تنها سی روز اجاره شده است زمان تصمیم نهایی کوتاه تر از ریفریست که زمان اجاره نود روزه دارد .
همچنین استراتژی تعویض بسته به نوع عضویت شما در وب سایت متغییر خواهد بود . به طور مثال کاربری با عضویت استاندارد که عملا به ازای هر بازدید آگهی از طرف ریفرال های خود پنجاه درصد درآمد کمتری کسب میکند , با دقت و تامل بیشتری می بایست از این ابزار استفاده کند . شما به ازای تعویض هر ریفرال مبلغ ۰.۰۷ دلار به سایت کارمزد پرداخت خواهید کرد که این مبلغ معادل ۱/۳ خرید یک ریفر جدید خواهد بود .
در نتیجه شما با پیروی صحیح از یک ساختار برنامه ریزی شده و قابل تحلیل قادر خواهید بود ریفرال هایی که عملکرد دقیقی ندارند ولی درامد مناسب را برای شما حاصل میکنند از ریفرال هایی که به طور کامل منفعل هستند را شناسایی و تعویض کنید.تجربه چنیدن ماه کاهش درآمد در این وب سایت , من رو بر این داشت تا روش های متعددی رو امتحان کنم و تقریبا در هر کدام تجربه هایی رو بدست آوردم که چکیده آنها به چند گام اساسی تقسیمم میشوند که سعی کردم در این پست آنها را برای شما توصیف کنم . (مجددا تاکید می کنم این ابزار از ساختار ثابت و از پیش تعیین شده ای تبعیت نمی کند و موفقیت در استفاده از آن کاملا وا بسته به تحلیل دقیق داده های ریفرال ها توسط ابزار دقیق آنالیز یا نرم افزارهای معرفی شده خواهد بود . این گامها صرفا به دلیل آزمون و خطا های بنده و بر اساس تعداد و ساختار مجموعه ریفرال های اینجانب ارائه شده اند .)

گام اول : تعیین بخشی از درآمد ماهیانه خود برای انجام متداوم فرایند تعویض

قبل از شروع این فرایند حتما برای انجام آن مبلغ بودجه مشخصی را در نظر بگیرید . اگر از آن دسته از کاربران هستید که قصد سرمایه گذاری خارجی بروی این کار را نداریر و قصد دارید از درآمد خود کار به رشد آن کمک کنید این اصلی ترین قدم شما خواهد بود . درآمد ماهانه خود رو تخمین بزنید و بخشی از اون رو برای این عملیات درنظر بگیرید . هرگز بدون برنامه و محاسبه از این ابزار استفاده نکنید در این صورت علاوه بر از دست دادن درآمد , روند رشد شما هم نیز به مخاطره خواهد افتاد .

گام دوم : تعیین بازه موثر استفاده از ابزار تعویض

برمبنای نوع قرداد ریفرال خود (۳۰ یا ۶۰ ... ۲۴۰) روز بازه های درآمدزا بودن یا نبودن ریفرهای خود را تعیین کنید . به طور مثال اگر شما ریفری با قرار داد سی روز را پس از ۷ روز عدم فعالیت تعویض میکنید , برای ریفری که زمان شصت یا نود روز قرار داد اجاره دارد زمان موثر بیشتری در نظر بگیرید , به این دلیل که ریفرها با قرارداد بالا امکان جبران عملکرد انفعالی خود را خواهند داشت و ممکن است شما با تعویض اونها خود را از کسب سود زیادی محروم کنید.

گام سوم : استفاده مستمر از این ابزار

از آنجایی که عامل انسانی اولین رکن درآمد زایی شما دراین کار است پس شما همواره میبایست نسبت به عملکرد ریفرال های خود واقف یاشید . استفاده از ابزار تعویض را تنها به زمانی که در بدترین وضغیت درآمدی خود رسیده اید موکول نکنید . همواره ریفرهایی که به هر دلیل مجب کاهش درآمد شما هستند را شناسایی و زیر نظر داشته باشید و قبل از اینکه تعداد زیادی از آنها بخش بخش ساختار مجموعه شما را منفعل کنند آنها را تعویض کنید .


معرفی ابزار تعویض خودکار وب سایت

(این پست در حال تکمیل است )


با عضویت از طریق لینک زیر در وب سایت نئوباکس از آموزشها و پیگری های خصوصی این بلاگ برای هرچه سریع تر به درآمد رسیدن و همچنین راه کارهای چگونه نقد کردن درآمد ارزی خود در ایران بهره خواهید برد .

به امید دانایی و دارایی

نظرات

  1. سلام منگر به ازاء هر کلیک پورسانت نمیده پس چرارفرال ها فقط روزانه 4عدد کلیک میکنن مگر 10تا تبلیغات چه قدر طول میکشه تازه اونا تحریم نیستن مثل ایران

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      امیدوارم سوالتون رو درست متوجه شده باشم , همانطور که در پست نحوه صحیح دیدن آگهی ذکر شده , تعداد کلیک های اصلی هر عضو سایت بر مبنای آگهی های اصلی یا همان آگهی های نارنجی رنگ محاسبه خواهد شد . در واقع تبلیغات با رنگ های دیگر مانند صورتی و سبز صرفا جهت افزایش درآمد اولیه شما ارائه می شوند . البته لازم به ذکر است که با ارتقا عضویت شما در آینده درآمد بیشتری در قبال این آگهی های نارنجی رنگ یا آگهی های اصلی وب سایت , دریافت خواهید کرد .

      در صورت ابهام لطفا سوال خودتون رو واضح تر تکرار کنید .

      موفق باشید

      حذف
  2. سلام خسته نباشید. آیا راهی هس ک بشه مینی جاب های نئوباکس رو انجام داد؟ یعنی تحریمو دور زد؟

    پاسخحذف
  3. سلام

    من کاربران زیادی رو میشناسم که به روش های مختلف مثل خریدن و یا اجاره کردن آی پی های استاتیک از کشور های دیگه و یا روش های دیگه کوتاه مدت و موقتی از مینی جاب ها درآمد کسب کردند , اما پس از مدتی حسابشون و تمام درآمد و پس انداز خودشون رو از دست دادن . در واقع بخش مینی جاب مربوط به شرکت نئو باکس نیست و سایت تنها به عنوان واسطه و معرف عمل میکنه و شرکت مبدا یا همان (Crowd Flower) که یک شرکت چند ملیتی و آمریکایست اجازه فعالیت با آی پی های تحریم شده توسط ایالات متحده رو به کاربران نمیده و در صورتی که شما به هر روشی آی پی خودتون رو تغییر بدید , قوانین سایت نئوباکس رو نقض کردید و متاسفانه حسابتون به صورت دائم مسدود میشه .
    پیش نهاد میکنم در صورتی که قصد درآمد بلند مدت و دائمی از این وب سایت رو دارید از خیر این بخش سایت بگذرید و درصورتی که قصد سرعت بخشیدن به رشد خود دارید ماهانه یا چند ماه یکبار مبلغی رو هرچند کم , در حساب کاربری خودتون سرمایه گذاری کنید .

    موفق باشید .

    پاسخحذف
  4. منظور من رفرال ها هستند که فقط 4تا کلیک هر کدوم انجام میدن

    پاسخحذف
  5. سلام مجدد

    پس خوشبختانه سوالتون رو درست متوجه شدم . همونطور که در جواب بالا گفتم , هر کاربر استاندارد چهار آگهی ثابت یا (Fixed) در روز مشاهده میکند که همان آگهی های نارنجی رنگ هستند که قطعا برای شما هم ظاهر میشوند . ملاک اصلی وب سایت برای درآمدزایی هر ریفر بازدید از این آگهی های اصلی خواهد بود . در واقع وب سایت پس از بازدید ریفرال های شما از این چهار آگهی اصلی به شما سود پرداخت خواهد کرد . (لازم به ذکر است که این ساختار برای ریفر های اجاره ای بوده و در مورد ریفرهای مستقیم , شما به تعداد کلیک هایی که هر ریفر شما انجام بدهد سود دریافت میکنید . که دلیلش هم منطقی است . در حالت اجاره سود هر ریفرال بین شما و وب سایت مشترک بوده چون وب سایت واسطه ای برای دریافت این ریفرال ها بوده و در حالت مستقیم واسطه ای وجود ندارد .)

    امیدوارم جوابتون رو دریافت کرده باشید .

    موفق باشید

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت