معرفی ابزار و استراتژی های جذب ریفرال مستقیم



قبل از شروع این مبحث لازم میبینم این موضوع رو مجددا توضیح بدم، پیش شرط موفقیت در این مرحله ، نظم فردی شما در انجام کار روزمره خود در وب سایت نئوباکس خواهد بود . در صورتی که در ابتدا و شروع این فعالیت هستید و قصد اصلی شما تضمین درآمد روزانه و ماهانه خود در این سیستم است ، اولین قدم شما نظم در انجام کار روزانه خود در وب سایت نئوباکس خواهد بود و در صورتی که این نظم را به عادت برای خود تبدیل کرده اید، در بخش جذب ریفر های مستقیم و یا اجاره ریفرال  موفق خواهید بود.
جذب ریفرال مستقیم در وب سایت نئوباکس مستلزم گذشت ۱۵ روز از تاریخ عضویت شما در وب سایت و دیدن حداقل ۱۰۰ آگهی خواهد بود ,  با کمی تامل بروی همین پیش شرط ، به اهمیت نحوه عمل کرد فردی هر کاربر در وب سایت پی خواهید برد .
در صورتیکه حساب کاربری شما در وب سایت نئوباکس دارای شرایط گفته شده باشد همانطور که در شکل زیر دیده میشود بخش جدیدی به شکل زنجیر که نمادی از تولید لینک در زبان HTML می باشد به منوی بالای حساب کاربری شما اضافه می شود. در واقع از زمان ظهور این ابزار در حساب کاربریتون شما قادرید با استفاده از این ابزار کاربران جدید را به سایت نئوباکس معرفی کنید.




وب سایت نئوباکس برای تسهیل کردن هرچه راحت تر این فرایند ابزار متفاوتی در اختیار کاربران خود گذاشته است  که در این بخش قصد معرفی کردن این ابزار را داریم. برای آشنایی بیشتر با این امکانات ابتدا می باید از صفحه اصلی کاربری خودتون یا بخش  Summery بخش Banners  را انتخاب کنید .همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید در این صفحه ابزار متعددی جهت مدیریت و ساخت لینک مورد نیاز شما جهت جذب ریفرال های مستقیم در اختیار شما قرار داده شده است , که آنها را به اختصار معرفی میکنم .





۱. در این قسمت شما قادر هستید به انتخاب خود نوع و شکل بنر تبلیغاتی خود را که توسط سایت به صورت از پیش طراحی شده قرار داده شده مشاهده کنید و یا آن را تغییر دهید .
۲. در این قسمت شما میتوانید نام کاربری خود را به صورت کد در بیاورید تا برای عموم قابل مشاهده نباشد .
۳. در این قسمت شما میتوانید نوع اطلاعاتی که قرار است بروی بنر شما به نمایش داد شود را انتخاب کنید .
۴. لینک مستقیم معرفی کاربران به سایت از طریق شما در این بخش قرار دارد .
۵. در صورتی که صفحه وب سایت یا بلاگ اختصاصی دارید , می توانید با استفاده از آدرس زیر, بنر طراحی شده خود را در صفحه شخصی خود به نمایش در بیاورید .
۶. اگر نیاز به کد زبان HTML لینک ارتباطی خود دارید میتوانید از این بخش استفاده کنید .
۷ و۸ اگر محل تبلیغ شما در فروم های اینترنتی است , می توانید کد مخصوص برای  فروم ها را از این بخش بردارید .
۹. QR Code در صورتی که نیاز به کد هوشمند شناسایی دارید می توانید با ذخیره کردن این کد که به صورت عکس در این بخش قرار دارد , از آن جهت استفاده درتبلیغات خود استفاده کنید . (این کد از طریق نرم افزارهای کد خوان از طریق گوشی های هوشمند قابل شناسایی است) 

همانطور که مشاهده میکنید, ابزار کافی جهت معرفی کاربران جدید به سادگی در اختیار شماست , و تنها کاری که باید انجام بدهید انتخاب نوع استراتژی جذب ریفرال های مستقیم خواهد بود . درواقع همونطور که از اسم این بخش مشخص است , اصل اصلی این بخش ارتباط مستقیم شما با کسانی است که از طریق شما جذب این سایت می شوند .همانطور که شاید کم و بیش دیده باشید, نه تنها در رابطه با اعضای ایرانی وب سایت بلکه, به صورت جهانی کاربران زیادی در حال حاظر در این بخش اقدام به جذب ریفرال های مستقیم کرده و یا همچنان میکنند و اکثرا شکست می خورند . به دو دلیل :
اول : ربفرال های مستقیم خود را با همان روشی که ریفرال های اجاره خود را مدیریت کرده اند, مدیرت میکنند و تصورشان اینگونه است که بعد از ورود همه به صورت خودکار موفق خواهند بود و من به زودی سود زیادی کسب خواهم کرد . بعضا به آگهی ها یا گروه هایی در تلگرام و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر برخورد کردم که تنها نحوه عضویت را آموزش داده اند  و لینک  معرفی خود را منتشر کردند و از پشتیبانی و آموزش و انتقال تجربیات هیچ خبری نیست . اکثرا هم پس مدت کوتاهی غیر فعال شدند که این خود نشان از شکست این استراتژیست .
دوم : قبل از کسب تجربه کافی و تثبیت درآمد خود و آموختن این کار به صورت اصولی اقدام به معرفی آن به افراد جدید می کنند که این اشتباه منجر به شکست افراد جدید و در آخر خود آنها می شود . در واقع در آمد اصلی شما در این وب سایت از فعالیت خود و مدیریت و ریفرال های اجاره ای خواهد بود و مبحث جذب ریفرال های مستقیم آخرین بخش درآمدزایی شما در این سایت خواهد بود . پس هرگز بدون در نظر گرفتن دو مورد فوق اقدام به جذب ریفرال های مستقیم نکنید .

من در این پست فرض را برموفقیت نسبی و یا کامل شما در کسب درآمد از مدیریت ریفرال های اجاره خود و آشنایی کامل شما با تمام امکانات و استراتژی ها درآمد زایی در این وب سایت خواهم گذاشت و چند نمونه از استراتژی های تبلیغاتی برای کسب ریفرال های مستقیم را معرفی میکنم .

استفاده از وب سایت شخصی خود جهت  معرفی و اطلاع رسانی و پشتیبانی .
استفاده از وبلاگ برای معرفی و آموزش به ریفرهای مستقیم خود.
استفاده از شبکه های اجتماعی پر طرفدار مثل اینستا گرام , فیس بوک , تلگرام و ..
تبلیغات و یا معرفی لینک عضویت خود در شبکه های اجتماعی البته با ذکر توضیح و معرفی خودتون
استفاده از بخش Advertisements  که در صفحه کاربری خود و تبلیغ از طریق خود وب سایت نئوباکس .
مشاوره مستقیم با اطرافیان و دوستان و آشنایان خودتون برای معرفی به این وب سایت . (برای این کار حتما اطلاعات خودتون رو در این کار به حداکثر برسونید و سعی کنید سوال بی جوابی برای خودتون وجود نداشته باشد و مدارک کافی برای ارائه همراه داشته باشید)


به امید دانایی و دارایی


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت