اهمیت هماهنگی زمان سرور و زمان محلی جهت بازدید آگهی ها


همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده هست , در صفحه بازدید از آگهی ها یا همان بخش (View Advertisments) شما دو واحد زمانی مختلف رو مشاهده میکنید . در بخش شماره یک شما زمان ارائه آگهی های جدید در محیط کاربری خود به وقت محلی را مشاهده میکنید , که البته این زمان بسته به نقطه جغرافیایی شما قابل تغییر خواهد بود . در مقابل و در بخش دوم شما زمان اصلی سرور وب سایت را مشاهده میکنید .


سوالی که همیشه از طرف کاربران جدید پرسیده می شود و بعضا موجب از دست دادن درآمدهای روزانه آنها از دیدن آگهی ها و یا درآمد های حاصل از کلیک ریفرال ها می شود , نحوه هماهنگی فعالیت کاری بر اساس این دو زمان بوده است . در واقع فرجه زمانی هر کاربر برای دیدن آگهی های روزانه و اصلی خودبسته به موقعیت جغرافیایی او با دیگران متفاوت است . به طور مثال در ایران زمان ارسال آگهی های جدید ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه است و از طرف دیگر در همین لحظه  ساعت به زمان سرور ۱۴:۱۵ خواهد بود و کاربران برای بازدید از آگهی های خود میباید قبل از تغییر روز کاری بر مبنای ساعت سرور اقدام کنند  و این یعنی شما برای دیدن آگهی های روزانه خود تنها ۹:۴۵ دقیقه وقت خواهید داشت و اگر بعد از نیمه شب زمان سرور که روز جدید کاری محسوب میشود, برای دیدن آگهی های خود اقدام کنید در واقع درآمد روز بعدی خود از ریفرال ها را از دست داده اید .
نمودار زیر که در صفحه اصلی مدیریت فضای کاربری شما یا (Summery) قرار دارد در واقع نشان دهنده وضعیت بازدید شما از آگهی های روزانه خود در طول ده روز گذشته بر اساس زمان محلی و زمان سرور است که پس از آشنا شدن با نحوه کار این نمودار شما قادر هستید عملکرد ده روزه حساب کاربری خود و خطاهای احتمالی آن را مشاهده کنید . در شکل اول شما نمونه ای از حالت عادی و منظم عملکرد یک کاربر را مشاهده میکنید. در این مثال زمان محلی و زمان سرور کاملا بروی هم منطبق هستند و همانطور که مشاهده میکنید یکی به نظر میرسند .




شکل اول 



همانطور که در شکل فوق دیده میشود , کاربر با بازدید آگهی های روزانه خود در ساعت محلی مشخص و قبل از تغییر ساعت سرور, عملکرد بسیار منظمی داشته و پیام سبز رنگ عملکرد کاربر را مبنی بر بازدید منظم آگهی ها تایید میکند .



شکل دوم 





در شکل دوم نمونه یک عملکرد نامنطم را مشاهده میکنید و همانطور که میبینید نحوه عملکرد کاربر تنها بر اسا زمان محلی منطم بوده نه زمان سرور , که همانطور که در بالا شرح داده بودم این عملکرد از طرف سایت قابل قبول نبوده و کاربر اخطار عدم بازدید آگهی های خود در روز گذشته را دریافت کرده .
توجه داشته باشید که با هر بار خارج شدن از برنامه و مشاهده نکردن آگهی های روزانه خود طبق زمان سرور , علاوه بر اینکه در روز های آتی تعداد آگهی های شما برای بازدید کاهش پیدا خواهد کرد , در صورت داشتن ریفرال از تمامی درآمدهای ناشی از آنها اعم از دیدن آگهی و فعالیتهای مینی جاب برای یک روز محروم خواهید بود. پس از همین ابتدا سعی کنید با یک زمان بندی مناسب انجام این کار را در ساعت مقرر و هماهنگ بر اساس این دو زمان به یک عادت تبدیل کنید تا در آینده از درآمد های چند صد دلاری روزانه خود محروم نشوید . توجه داشته باشید که تمام فرایند بازدید آگهی های جدید فقط پنج تا ده دقیقه از شما خواهد گرفت , زمان بندی برای صرف این مقدار زمان ناچیز در ازای درآمد ناشی از منطم بودن در این امر واقعا قابل تامل است .



به امید دانایی و دارایی



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت