(نقطه سریز) Brake Average Point



اولین اصل در هر بیزینس و یا فعالیت اقتصادی برای رسیدن به موفقیت مالی محاسبه درآمد و هزینه و همچنین سود و زیان بوده و هست . اگر قصد دارید که روبه جلو و در حال رشد باشید پس قبل از هرچیزباید نقطه ای که در آن قرار دارید را شناسایی کنید. اینکه شما دقیقا چقدر هزینه میکنید و چه مقدار سود آیدتون خواهد شد . با در نظر گرفتن این سود و هزینه و کمی محاسبه ساده شما قادر خواهید بود برای درآمد خود برنامه ریزی کنید . سرمایه گذاری بروی حساب کاربری خودتان یا مشخص کردن مرز برداشت سریز درآمدتان از مزایای اصلی این محاسبات خواهند بود .
در اصطلاح نقطه سریز به مبلغی گفته میشود که هزینه های شما از قبیل : مبلغ اجاره و حق عضویت سالانه شما (در صورتی که عضویت طلایی و یا بی نهایت خریداری کردید) را در بر میگیرد و شما با محاسبه دقیق این مبلغ قادر خواهید بود سود خالص خودتون رو به صورت روزانه و ماهانه محاسبه کنید , و بوسیله ابزار مدیریتی که در محیط کاربری خود در اختیار دارید از کاهش درآمد احتمالی خود جلوگیری و یا اقدام به تثبیت وضعیت مطلوب مالی خود کنید . پس دانستن و محاسبه این مبلغ برای تمام کاربران و در هر مرحله از فعالیت آنها لازم و ضروری خواهد بود .

نحوه محاسبه ( کاربران استاندارد ):

به طور مثال فرض کنید شما ۵۰ ریفرال دارید که برای هر کدام ماهیانه ۰.۲۰ سنت اجاره پرداخت میکنید . پس شما مبلغ
مبلغ ۱۰ دلار اجاره ماهیانه پرداخت میکنید . با داشتن مقدار های زیر میتوانید از طریق فرمولی مشخص نقطه سریز مجموعه خود را محاسبه کنید :

تعداد زیر مجموعه = ۵۰
نوع قرارداد تمدید اجاره = ۹۰ روزه
مقدار تخفیف بسته تمدید = ۱۸٪
هزینه تمدید بدون تخفیف = ۰.۲۰ سنت
مبلغ دریافتی به ازای هر کلیک = ۰.۰۰۵ سنت
دلار ۰.۴۹ =(۰.۲۰*(۱۸٪-۱)*.۹۰/۳) مبلغ روزانه اجاره یک ریفر
سنت ۲۴۵۰ =۱۰۰*۵۰*۰.۴۹ مقدار کل برای ۵۰ ریفرال
۱.۰۸۹ =۹۰ /۰.۵/ ۵۰ /۲۴۵۰ میانگین کلیک های شما در هر روز برای پرداخت اجاره (BEP)

در واقع شما تنها برای پرداخت هزینه های اجاره ریفرال های خود احتیاج به میانگین ۱.۰۸۹ یا ۱.۰۸۹ * ۵۰ = ۵۴ کلیک روزانه دارید و بعد از این تعداد حساب شما در حالت سریز یا سودهی قرار میگیرید .

در نظر داشته باشید که در قرار داد های بلند مدت اجاره ماهیانه ریفرال ها, که شامل تخفیف هایی از ۵٪ تا ۳۰٪ می شوند , به صورت زیر محاسبه خواهند شد:
۳۰ روزه = ۵٪ = ۰.۱۹ دلار
۶۰ روزه = ۱۰٪ = ۰.۱۸ دلار
۹۰ روزه = ۱۸٪ = ۰.۱۶ دلار
۱۵۰ روزه =۲۵٪ = ۰.۱۵دلار
۲۴۰ روزه = ۳۰٪ = ۰.۱۴دلار

محاسبه این عدد برای کاربرانی که عضویت طلایی و یا بی نهایت دارند متفاوت است , به این فرق که شما با اضافه کردن حق عضویت خود (که به صورت روزانه قابل محاسبه است ) به مبلغ هزینه های روزانه و تقسیم بر مقدار دریافت شما به ازای هر کلیک میتوانید رقم دقیق Bep مجموعه خود را محاسبه کنید

به امید دانایی و دارایی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت