آموزش نحوه اجاره ریفرال و استراتژی های اولیه جهت افزایش ریفرال ها (ویژه کاربران استاندارد)


یکی از ابزارهای مهم و کاربردی وب سایت که می بایست با آن به طور کامل آشنا باشید بخش اجاره ریفرال هاست . در این پست ما با نحوه عملکرد این بخش و استراتژی های مناسب انجام این پروسه برای کاربران استاندارد آشنا خواهیم شد ..
اولین شرط فعال بودن این بخش در حساب کاربری شما, داشتن حداقل موجودی  مورد نیاز برای خرید بسته سه هددی ریفرال یا مبلغ ۰.۶۰ دلار  است. این مبلغ می بایست در یکی از دو حساب اصلی یا حساب اجاره ای شما موجود باشه . شرط دوم رعایت زمان بندی مجاز برای اجاره ریفرال است (این زمانبندی برای کاربرهای متفاوت بر اساس نوع عضویت متغییر است) .   
همونطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ,در این قسمت از سایت بسته های متفاوتی تعبیه شدند که از ۳ تا ۱۰۰ ریفرال را بر اساس انتخاب شما و میزان موجودی حسابتان در اختیار شما میگذارند . 




در حالت استاندارد شما قادر هستید تا حداکثر ۳۰۰ ریفرال  از وب سایت اجاره کنید که البته اجاره این تعداد ریفرال مسلما نیازمنده برنامه ریزی و مدیریت منظم خواهد بود . پس از انتخاب هر کدام از بسته های فوق مبلغ پرداختی شما برای بسته انتخابی بروی صفحه نمایش داده خواهد شد و بعد از تایید عملیات , شما بسته انتخابی خودتون رو در بخش Rented Referrals  در حساب کاربری خود دریافت خواهید کرد .

استراتژی های پیشنهادی برای رشد مجموعه ریفرال های اجاره ای در حالت استاندارد :

یکی از استراتژی هایی که اغلب کاربران بر اساس اون ساختار ریفرال های اجاره ای خود رو تشکیل میدهند , استفاده از درآمد خود سایت برای گسترش و سرمایه گذاری بر روی مجموعه ریفرال های خوشون هست . این استراتژی از چندین نقطه قوت و یک نقطه ضعف بر خوردار است که در این پست قصد دارم راجع به تمام این موارد صحبت کنم . 

نقاط قوت استراتژی اول :

۱. با این روش شما کم کم با ساختار و ارکان سایت و کاربران قدیمی و نظرات دیگران آشنا میشوید و با اتکا به تجربه اکتسابی خود و مطالعه و بررسی دلایل موفقیت دیگران , گام های ابتدایی ساخت مجموعه ریفرال های اجاره ای خود را با خطای کمتری بر خواهید داشت .
۲. چند ماه اولیه کار , شما رو مجاب میکند تا به صورت کامل  با مدیریت ریفرال ها و  تحلیل درآمد و هزینه های خود آشنا شوید و این مهارت در آینده نزدیک و زمانی که شما ریفرال های زیادی در مجموعه خود دارید کمک خواهد کرد  مدیریت صحیحی انجام دهید و جلوی ضرر های احتمالی رو بگیرید .
۳. مجموعه شما به آرامی و بر مبنای اصول اصلی سایت رشد میکند و شما زمان کافی برای تصفیه آن و تعویض ریفرال های ضعیف یا منفعل با ریفرال های مصمم  و سود آور را دارید . 


نقطه ضعف استراتژی اول :

سرعت کند رشد و افزایش ریفرال ها برای سیدن به درآمد ثابت  نسبت به کسانی که با سرمایه خارجی مثلا ۵ تا ۱۰ دلار از ۵۰ تا ۱۰۰ ریفرال را اجاره کرده اند . در این روش شما به جای هزینه کردن از جیب خودتون زمان خودتون رو هزینه کرده اید . 



استراتژی دوم شروع کار با سرمایه ای از جیب خودتون هست که در صورت مشورت و هزینه کردن آن به صورت موثر می تونید زمان رسیدن به سودهی  حساب کاربری خودتون رو به طرز چشمگیری افزایش بدهید البته این روش هم نقاط قوت و ضعف مختص به خودش را داراست . 

نقاط قوت استراتژی دوم :

۱. سرعت رشد شما به مراتب و شاید دو تا سه برابر بیشتر از استراتژی اول بوده و خیلی سریع تر به سود دهی خواهید رسید .
۲. این رشد و کسب درآمد سریع می تواند عاملی موثر برای جذب ریفرال های مستقیم  برای شما باشد .
۳. با توان به مراتب بیشتری قادرید مجموعه ریفرال های  اجاره ای خود را افزایش دهید.

نقاط ضعف استراتژی دوم :

۱. سرعت رشد,  ضریب خطای شما به عنوان فرد تازه کار را بالا برده و ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه اولیه شما  شود (هرگز بدون مشورت یا کسب اطلاعات کافی این کار را با سرمایه گذاری مستقیم شروع  نکنید).
۲.در این روش شما زمان کافی برای آموختن مدیریت و نحوه غربال گری ریفرال های خود را نخواهید داشت و مجبورید به صورت همزمان این مسئله را آموزش ببینید .


اگر از اون دسته افرادی هستید که زیاد تاب و تحمل سپری شدن زمان رو ندارید و ترجیح میدید سریع تر به مرحله برداشت برسید پیشنهاد میکنم استراتژی دوم رو انتخاب کنید . در این استراتژی همونطور که توضیح دادم شما در کمتر از شش ماه به درآمد ماهیانه قابل توجه خواهید رسید .(تاکید میکنم بدون مشاوره و یا مطالعه شرایط و نحوه مدیریت ریفرال ها این روش رو امتحان نکنید.)
اما اگر صبر و شکیبایی یکی از خصیصه های شخصیتی شماست و یا قادر خواهید بود برای رسیدن به اهداف بلندمدت خودتون زمان بیشتری را صرف کنید پیشنهاد من به شما استراتژی اول خواهد بود .
در آخر با توجه به خصیصه های فردی و خواسته های شخصی خود یکی از استراتژی های فوق را انتخاب کنید و با مطالعه و برنامه ریزی دقیق در رابطه با استراتژی انتخاب شده مسیر خودتون رو به سمت رشد و موفقیت ادامه بدید .


به امید دانایی و دارایی  

نظرات

  1. سلام من دماه که 9تا اجاره کردم ولی حتی پول اجاره رو هم در نمیارن تعویضم کردم ولی بازم بی فایدست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام

      همانطور که حتما می دونید برای اینکه هروز درآمد ریفرال هاتون به حسابتون واریز بشه ، شما باید هروز در زمان مقرر شده به عنوان سرور تایم آگهی های خود رو ببینید . اگر زمان های کلیک های شما متفاوت است پس هروز باید موجودی خودتون رو بر اساس کلیک های دریافتی بسنجید . ممکن است در بعضی لز روزها درآمد خودتون رو از دست داده باشید . مهم این نیست که شما هروز کلیک کنید ، بلکه مهم این است که شما دقیقا در زمان سرور تایم و قبل از عوض شدن این زمان کلیک کنید (پست هماهنگی زمان محلی با زمان سرور).
      نکته دوم اینکه اگر از استراتژی به خصوص و مناسبی برای تعویض استفاده نکنید حتما متضرر خواهید شد . تعویض ها باید با استراتژی متناسب با فعالیت و درآمد ریفرال ها شما انجام شوند (پست نحوه استفاده از ابزار تعویض ) .

      موفق باشید.

      حذف
    2. سلام اونم مطالعه کردم و طبق اونم عمل کردم در زمان مورد نظر هم کلبک میکنم امار حسابم رو هم دارم ولی بازم کلیک نمیکن عملا توجیج ندارن

      حذف
    3. قبل از همه چیز باز تاکید میکنم عملیات تعویض نیاز به استراتژی و مشاوره مداوم داره . بدون این مطالعه فروم سایت و اگر مقدوره براتون مشاوره از اعضای قدیمی سعی کنید با اون کار نکنید . به هر حال این استراتژی ابتدایی به قطع کمکتون خواهد کرد .
      در ابتدا می بایست تعداد کلیک های روزانه هر کدام رو به صورت روزانه یاداشت کنید و به صورت هفتگی در مورد تعویض اونها تصمیم بگیرید . مثلا اگر ریفری ۴ روز کلیک نکرد به این معنا نیست که باید تعویض بشه . درواقع شما باید این تعویض رو برا اساس نتیجه هفت تا هشت روزه عملکرد آنها در قرار داد های یک ماهه و ۱۵ روز تا .۳ روزه برای قرار داد های ۳ تا ۸ ماهه انجام بدید . 
پس تعویض بی وقفه و سریع و بدون برنامه موجب ضرر بیشتر شما میشه . از ابتدای اجاره عملکرد اونها رو یاداشت کنید . ابتدای هر هفته میانگین هر ریفر رو محاسبه کنید . در صورتی که میانگین فعالیت آنها بالاتر از ۱ است نگه داریدشون در غیر این صورت تعویضشون کنید .
      نکته بعدی اینکه هرگز به صورت روزانه بیشتر از ۱.۵ درصد از تعداد ریفرال های خودتون رو تعویض نکینید . برای شما میشه حداکثر روزی ۱ عدد . اگر خلاف این استراتژی عمل کنید, نتیجه معکوس خواهید گرفت . پس فراموش نکنید فقط روزی یک عدد تعویض کنید . اونهم در صورتی که اطلاعات کامل عملکرد اونها رو یاداشت کردید .

      موفق باشید .

      حذف
  2. تمامی اطلاعاتشون رو یادداشت کردم هر روز میانگین کلیک و تعداد کلیک رو هم یادداشت میکنم الان هم دوتا تا حالا تعویض بیشتر نکردم مثلا طرف 2 روز کلیک میکنه 6 روز دیگه نمی کنه اگر من بخوام یک اجاره رو تمدید نکنم کجا باید برم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس در اینصورت بعد از گذشت ۸ روز در صورتی که میانگین آنها کمتر از ۱ بود روزی یکی از آنها رو تعویض کنید . قرار داد شما برای اجاری هر ریفر یک ماهه هست و بعد یک ماه به صورت خودکار با عدم پرداخت هزینه تمدید مجدد ار طرف شما قرار داد فسخ و ریفر از لیست شما حذف میشود . پیش نهاد میکنم نگذارید ریفر ها حذف بشن . سعی کنید با تعویض مجدد اونهایی که منفعل هستند رو با ریفر های فعال تغویض کنید .

      موفق باشید

      حذف
  3. من این طور در نظر گرفنم که بعد از 15 روز اگر فعال نبودن من تعویض میکنم ولی اگر جایگزین هم فعال نبود بعد از پایان اجاره دیگه تمدید نمی کنم و اجاره جدید میکنم که در اینصورت من میتونم 3گزینه رو داشته باشم تا یکی فعال در بیاد البته من برحسب تعداد کلید در بازه زمانی در نظر میگیرم باید در ماه 40کلیک بکنن تا حداقل پول اجاره شون در بیاد مبنای محاسبه من اینه

    پاسخحذف
  4. The best titanium pans of the week 2021 - iTaniumArts
    ‎Our top 10 best titanium hair trimmer tips raft titanium for dining & nano titanium drinking titanium strength at The titanium dog teeth Best Dining and ‎TOP tips for dining & drinking · ‎Tetris Pan and the Best Dining Tips · ‎Top tips for dining and drinking · ‎The Best Dining Tips for dining and drinking · ‎Top tips for dining and drinking

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت