آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

در ابتدا از اونجایی که حساب ایر تی ام یک حساب مالی برای انتقالات ارزی شما خواهد بود، از اینکه ایمیلی مطمعن و امن آماده داربد 
مطمعن شوید . در صورت امکان بخش ورود به کمک رمز یکبار مصرف گوگل را در آن فعال کنید. 

در مرحله بعدی از طریق لینک زیر وارد سایت بشید (برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات خود در هنگام ثبت نام یا عملیات فیشنگ ترجیها حتما از لینک معتبر معرفی شده استفاده کنید ) . توجه داشته باشید سایت ایر تی ام به دلیل بررسی های امنیتی متددی که در زمان ورود شما انجام میده کمی کند خواهد بود، پس برای باز شدن کامل صفحه کمی تامل کنید و به هیچ وجه از کلید بک یا فوروارد استفاده نکینید . در ضمن برای ثبت نام در سایت استفاده از فیلتر شکن الزامی نیست .

لینک عضویت در سایت ایر تی ام : 



در این مرحله با انتخاب گذینه Get Started یا Join به صفحه دریافت اطلاعات ثبت نام وارد بشید .



در این بخش با معرفی آدرس ایمیل خود و همچنین انتخاب کشوری به عنوان محل سکونت فعلی خود، اطلاعات لازم را به سایت خواهید داد . توجه داشته باشید این کشور به عنوان محل اقامت شما معرفی خواهد شد  و نه ملیت شما . در واقع شما میتونید از لیست کشورهای مورد پذیرش سایت هر کدام را انتخاب کنید . در نظر داشته باشید حساب شما بدون تکمیل فرایند احراز هویت یا همان پروسه وریفیکشن تا مبلغ هزار دلار قابل بهره برداری خواهد بود، اما اگر قصد وریفای کردن و برداشتن تمام محدودیت های سقف دریافت و انتقال را دارید باید از اطلاعات شخصی که واقعا در یکی از این کشورهای معرفی شده اقامت دارد استفاده کنید تا در آینده با ارسال مدارک شناسایی شخص مورد نظر حساب را کاملا فعال کنید .


در این بخش شما باید با  به ایمبل خودتون مراجعه کنید . بروی لینک ارسال شده از طرف سایت کلیک کنید و یا در واقع ایمیل خود رو تایید کنید و سپس ثبت نام خود را ادامه دهید .



پس از تایید ایمیل خود با کلیک کردن بروی لینک ارسال شده در ایمیل دریافتی شما به صفحه زیر منتقل خواهید شد . در این صفحه شما می بایست آدرس و مشخصات ثبت نامی خود را وارد کنید . برای بخش رمز ورود حتما میبایست از ترکیب اعداد و حروف  و حداقل یک حرف بزرگ و یک کاراکتر ویژه مانند علامت تعجب یا سوال یا دلارو یا...  استفاده کنید . در مورد بخش آدرس و تلفن نیازی نیست الزاما از اطلاعات واقعی استفاده کنید ولی اگر از اطلاعات یکی از دوستان یا اقوم که ساکن خارج از کشور هستند استفاده میکنید در وارد کردن صحیح آنها دقت کنید چون برای احراز هویت نهایی و تبدیل کردن حساب به حساب سطح یک باید برای این اطلاعات مدارک معرفی کنید . پس ترجیها قبل از تکمیل این بخش این اطلاعات رو با آنها 
چک کنید .پس از تکمیل اطلاعات کلید Sign Up تغییر رنگ داده و با انتخاب آن به مرحله بعدی هدایت خواهید شد.


در صورتی که اطلاعت مورد نیاز در صفحه قبل را تکمیل کرده باشید به حساب کاربری خود هدایت می شوید. در این صفحه کافیه با 
.پروفایل خود را ذخیره کنید  Save انتخاب گذینه


در این صفحه شما نوع ارزی که با اون قصد فعالیت دارید رو انتخاب خواهید کرد که در حال حاضر بر اساس نیاز ما AirUSD که در واقع واحد دلار آمریکا در سایت  AirTm هست کفایت خواهد کرد و در صورت نیاز حساب شما قابلیت معرفی حساب های ارزی بیشتر 
را خواهد داشت .



تبریک ! حساب ایر تی ام شما اماده دریافت ، ارسال و پرداخت وجه به اعضا و سایت های طرف قرارداد این موسسه مالیست . شما حالا  قادرید با استفاده از این سرویس بدون کارمز به تمام اعضای این سایت ارز ارسال و یا از آنها دریافت کنید و یا با موجودی خود اقدام به خرید ارز های دیجیتال همانند بیت کوین و یا اتریم و ریپل و ... کنید . 

از اونجایی که این حساب بین اعضایی ایرانی سایت نيِوباکس بسیار فراگیر شده ، خرید و یا فروش درآمد ارزی شما از این طریق به راحتی قابل انجام خواهد بود .





به امید دانایی و دارایی  

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت