آشنایی با ابزار مدیریتی و مالی سایت


جهت موفقیت و انجام هرچه موثر تر هر کاری ما نیاز به ابزارآلات وامکانات مختص به آن کار داریم . گام بعدی برای تضمین موفقیت کار شما , شناخت دقیق و کابردی تمام ابزارها و امکانات محیط کاربری شما خواهد بود .
در این پست به معرفی این ابزارها و توصیف دقیق عملکرد آنها می پردازیم .


۱. این گزینه شما را به صفحه اصلی مدیریت محیط کاربری یا صفحه ای که در حال حاضر در آن هستیم منتقل میکند .
۲. در این قسمت شما میتوانید با استفاده از لینک ها و بنر های از پیش ساخته سایت اقدام به جذب زیر مجموعه مستقیم کنید . (در ارتباط با آموزش جذب و مدیریت و مزایای این بخش به زودی پست مفصلی خواهم نوشت )
۳. این گزینه شما را به صفحه اطلاعت عملکردی و مالی شما و زیر مجموعه های شما منتقل میکند . شما در این بخش قادر خواهید بود میزان دقیق درآمد روزانه و هفتگی خود را به صورت منظم بررسی کنید . (تصویر شماره ۲)
۴. در این گزینه شما قادر به بررسی و تغییر اطلاعات شخصی خود از قبیل شناسه عبور و ایمیل های مربوط به بخش مالی خود و ایمن سازی حساب خود خواهید بود .
۵. در این بخش شما میتوانید آگهی های شخصی برای خود ساخته و جهت تبلیغات و جذب بازدید کننده برای سایت یا صفحه مورد نظر خود از سایت نئوباکس کلیک و بازدید کننده خریداری کنید .
۶. این گزینه شما رو به صفحه مدیریتی زیرمجموعه های مستقیم شما هدایت میکند.
۷. این گزینه که در منوی مشکی رنگ بالای صفحه در سمت راست هم نیز با نماد یک کارگر مشخص شده شما را به صفحه مدیریتی زیرمجموعه های اجاره ای شما خواهد برد .(تصویر شماره ۳)
۸. در این بخش شما قادر هستید تاریخچه تمام فعالیت های خود در سایت را از بدو ورود تا به امروز مرور کنید.
۹.این بخش وضعیت ورود شما به محیط کاری خود و همچینین آدرس اینترنتی استفاده توسط شما برای ورود به محیط کاربری شما را نمایش خواهد داد. (در صورتی که پیغامی در این بخش مبنی بر ورود نا موفق داشتید که برای شما شک بر انگیز بود هرچه سریع تر اقدام به تغییر رمز ورود خود کنید.)
۱۰.در این بخش شما قادر خواهید بود نوع عضویت خود را ارتقا دهید .
۱۱. در این بخش شما قادر خواهید بود به میزان مورد نیاز زیر مجموعه از وب سایت اجاره کنید .
۱۲.در این بخش میتوانید با معرفی حساب معتبر اینترنتی در یکی از سایت های خدمات پول الکترونیکی مورد تایید سایت پورسانت های خود را دریافت کنید. راجع به راه و روش باز کردن , وریفای کردن , نقد کردن و هرگونه راهنمایی در این رابطه لطفا از کانال اختصاصی معرفی شده اقدام کنید.( مخصوص اشخاصی که از طریق لینک معرفی شده بنده عضو این سایت شدند و ریفر من هستند)
۱۳. در این بخش شما میتوانید آگهی های روزانه و اصلی خود را مشاهده کنید .(این بخش در پست روش صحیح دیدن آگهی ها به طور مفصل توضیح داده شده ).
۱۴. در این بخش شما میتوانید با کارهای جانبی دیگر مانند ساروری یا کارهای کوچک درآمد خود رو افزایش دهید. (متاسفانه این بخش به دلیل تحریم های امنیتی در ایران قابل استفاده نیست و توصیه میکنم از استفاده VPN برای انجام این کار ها اکیدا خودداری کنید چون به دلیل مغایرت با قوانین سایت حساب شما به صورت دائمی مسدود خواهد شد .)
۱۵.از این بخش شما میتوانید در صورت نیاز حساب خود را از طریق درگاه های معرفی شده جهت خرید و یا تمدید قرار داد اجاره شارژ کنید .

تصویر شمار ۲



۱. تعداد و انواع آگهی های دیده شما در ده روز گذشته توسط شما.
۲. میانگین آگهی های دیده شده توسط شما در ده روز گذشته .
۳. میانگین آگهی های دیده شده توسط زیرمجموعه های مستقیم شما.
۴.میانگین آگهی های دیده شده توسط زیر مجموعه های اجاره ای شما.
۵.مبلغ روزانه ای که شما بابت زیر مجموعه های که تعویض کردید پرداخت کردید .
۶.تعداد زیرمجموعه های که پس از چهارده روز عدم فعالیت به صورت رایگان و خودکار از طرف سایت تعویض شده اند.
۷. مبلغ پرداختی شما جهت تمدید قرارداد اجاره زیر مجموعه ها.

تصویر شمار ۳



۱. لیست ID های مستعار زیرمجموعه ها.
۲. زمان دقیق اجاره کردن زیر مجموعه ها.
۳. تعداد روز باقی مانده به پایان قرارداد اجاره زیرمجموعه ها (که این زمان بر اساس انتخاب شما از ۳۰ تا ۲۴۰ روز متغییر خواهد بود)
۴. تعداد کلیک های زیر مجموعه شما ( در بهترین حالت هر زیر مجموعه روزی ۴ عدد کلیک برای شما ثبت میکند)
۵. میانگین تعداد کلیک زیر مجموعه بر اساس تعداد روز گذشته از قرارداد اجاره .
۶. ابزار تعویض زیر مجموعه منفعل (برای استفاده از این ابزار حتمی از استراتژی مناسب با رشد مجموعه خود استفاده کنید , از آنجایی که استفاده از این ابزار شامل پرداخت هزینه است استفاده اشتباه از آن موجب متضرر شدن شما از لحاظ مالی و همچنین افت عملکرد مجموعه شما و در نهایت کاهش درآمد شما خواهد شد. )
۷. این ابزار جهت ثابت کردن یک زیرمجموعه و جلوگیری از تعویض خودکار او از طریق سیستم خواهد شد .
۸. در صورتی که این گزینه روشن باشد با هر بار فعالیت زیرمجموعه ها سایت خودکار صورت و روزانه هزینه اجاره آنها را برای یک روز کاری دیگر از مبلغ پرداختی به شما کسر میکند . (توجه داشته باشید این روش پرداخت اجاره تنها برای زیر مجموعه هایی با قرار داد بالای بیست روز عمل میکند و پس از بیست روز قرار داد شما به همان منوال گذشته ادامه پیدا خواهد کرد . استفاده از این ابزار تنها برای زیر مجموعه هایی که قرار داد اجاره طولانی مدت ندارند پیشنهاد می شود . برای جلوگیری از ضرر احتمالی حتما قبل از استفاده مشاوره بگیرید. )
۹. در صورت فعال بودن این گزینه قرار داد زیر مجموعه هایی که نزدیک به اتمام هستند به صورت خودکار تمدید میشود.(برای استفاده از این گذ گزینه باید تنظیمات تمدید را بر اساس ساختار و استراتژی تمدید مجموعه خود تنظیم کنید. قبل از استفاده مشاوره بگیرید.)

نظرات

  1. در صورتی که سوالات دیگری در زمینه امکانات و نحوه استفاده از ابزار فوق دارید دراین قسمت به قدر توان در خدمت شما هستم.

    پاسخحذف
  2. man hododan 20 rozi hast ozvam ama hanoz dokmeie refferalam khamoshe .hetori mishe bahashon tamas gereft ? mikhastam bebinam in tabie ?

    پاسخحذف
  3. سلام رضا جان

    شرط روشن شدن کلید ریفرال و استفاده از اون برای خرید و اجاره ریفرال دیدن ۱۵۰ آگهی و داشتن حداقل ۰.۶۰ سنت در حساب اصلی تون هست . شاید شما همه آگهی هاتون رو به صورت مستمر و هر روز دنبال نکردید یا موجودی شما کمتر از این مقداره . ادامه بدید به زودی این گزینه فعال میشه .

    موفق باشید .

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت