بی مقدمه !


از اونجایی که خودم هیچ وقت از مقدمه و معرفی هیچ کتاب یا موضوعی خوشم نمی آمد زود میرم سر اصل مطلب . یک روز که خیلی نا امید و سرخورده از زمین آسمان بودم به فکر فرو رفتم و دنبال پیدا کردن یک راهی برای جبران کم کاستی های مالی زندگی روزمره و دانشجویی خودم افتادم . از اونجایی که خودم رشته تحصیلیم کامپیوتر هست و خیلی با کامپیوتر سر کار دارم و بخش زیادی از وقتم پشت کامپیوتر می گذره به این فکر افتادم از این زمان به عنوان یه سرمایه استفاده کنم . وقتی تو دبیرستان کامپیوتر می خوندم شنیده بودم حتی کلیک کردن هم درآمدزا ست چه برسه به فعالیت های دیگه . جرقه اول اینجا در ذهنم خورد . اینکه بیبنم چقدر این کلیک کردن و درآمد زایی درست بوده و حقیقت داشته من رو به جستجو و بررسی این موضوع واداشت . خوب به طبع به خاطر اینکه رشته تحصیلیم این بود خیلی طول نکشید بعد از چند هفته تقریبا همه چیز این کار را می دونستم و حتی الگوریتم های پرداخت و موفقیتشون رو هم مطالعه کرده بودم . خوب دیگه وقت عمل بود . سنگ مفت و گنجیشک هم مفت . شروع کردم به ثبت نام در یکی از معروف ترین اونها و شروع کردم به کلیک کردن . از روز اول تو ذهنم بود اگر موفق شدم حتمی راجع به این کار بنویسم .در واقعیت امروزه کوچک و بزرگ زمان خیلی زیادی رو در اینترنت میگذرانند ٬ خوب چرا بخشی از این زمان رو به درآمد تبدیل نکنیم ؟ چرا جای اینکه گروه های تلگرام یا صفحه های اخبار یا پول های مجازی تو بازی ها رو ورق بزنیم ٫ با روزی ده تا پانزده دقیقه از زمانمون کسب درآمد نکنیم ؟ بلاخره امروز شروع کردم به نوشتن و دلیلش هم موفقیت نسبی که بدست آوردم . درآمد حدودا ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار در ماه . مصمم هستم که تمام این مسیر و فراز نشیب و فوت و فن های این نوع کار رو در این بلاگ بنویسم و معتقدم درمیان گذاشتن موفقیت های زندگی باعث لذت بخش تر شدن و تداوم آنها خواهد شد . به امید پروردگار روزی ده در پست های آتی قصد دارم از آموزش مبتدی مدیریت این بیزینس تا شیوه های پیشرفت کردن در آن به صورت تخصصی رو بنویسم و امیدوارم برای شما هم کارا و مفید واقع بشه . درود بر شما .

به امید دانایی و دارایی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت