اولین گام صبر و استقامت


قبل از شروع این کار میخواستم چند تا چیز رو براتون توضیح بدم . طبیعتا ما برای نتیجه گرفتن از هر کاری باید اول از همه چیز قوانین و قواعد آن کار را بشناسیم و برای این بخش میتونید روی من و این بلاگ حساب کنید . اما از نظر من مهمترین عامل موفقیت در هر کاری داشتن صبر و پشتکاره . این خیلی جالبه که ما همیشه برای انجام کارهای که بهشون علاقه مندیم استمرار داریم و همیشه براشون وقت پیدا میکنیم حتی تو زمان هایی که مشغول کارهای مهم و اصلی روزمره خودمون هستیم . مثلا من خودم بارها ناخودآگاه تو وقت کاریم مشغول خوندن اخبارهای خارجی شدم یا کانال های تلگرامی یا اینترنتیم رو چک کردم که حداقل هرکدوم از این کارها به صورت میانگین بین ده تا پانزده دقیقه از وقتم رو گرفته . (می دونم که خیلی بیشتر از اینها هم وقت از دست دادم اما سعی کردم خوشبینانش رو بنویسم ) . خوب اینطور دل مشغولی ها برای هرکس متفاوت هستند . مثلا بعضی از همکارای من ده ها برابر این زمان رو برای بازی های توی موبایلشون میزارن. خوب من با خودم صادق شدم و دیدم اگر میشد از این زمان ها برای درآمدزایی استفاده کرد درآمدم حداقل نصف افزایش پیدا میکنه و آخر هر ماه با پولی که بدست میارم دل مشغولی های قشنگ تر , بزرگتر و ارزنده تر خواهم داشت. در نظر داشته باشید که نگفتم همشون رو گفتم فقط بخشی از این زمان رو . خوب درآمد به ازای دیدن آگهی این پتانسیل رو داره .
صادقانه بگم , اصلی ترین عامل موفقیت در این کار صبر خواهد بود . اگر مثل من آدم صبوری نیستید بهتر برای داشتن یک درآمد جانبی به دلار روی این مسئله کار کنید چون واقعا لازمه اصلی این کار صبر داشتنه . شما باید برای دو یا سه ماه هر روز توی یک زمان مشخص که براتون مقدور هست وارد حساب کاربری تون بشید و تعداد آگهی های در نظر گرفته شده برای شما از طرف سایت رو مشاهده کنید که مجموعا همه این مراحل ۵ تا ده دقیقه از وقت شما رو خواهد گرفت !! ولی شما باید برای تداوم و افزایش درآمدتون این کار رو به یک عادت روزانه تبدیل کنید و مادامی که قصد دارید از این کار درآمد داشته باشید از این عادت دست نکشید . دلیل اینکه توی این نوع کار میشه پول درآورد ساده بودن و پنج تا ده دقیقه کار کردن شما نیست , همه میدونیم به هیچ وجه نمیشه با این مدت زمان کار کردن میلیونر شد . ولی با پنج تا ده دقیقه در روز برای دو سال متوالی چطور ؟ پنج سال چطور ؟
بله پتانسیل هر کاری بستگی به ساختار اون داره در این کار شما قادرید با استمرار و نظم که باید اعتراف کنم کار ساده ای هم نیست ( حداقل برای من که خیلی منظم نیستم ) به یک درآمد میلیونی در مدت یک یا دو سال اول کار خود برسید . حتمی میپرسید چطوری ؟ خوب اولین قدم عضویت در این سیستم هست که این مرحله رو مفصل در پست مربوط توضیح دادم . قدم بعدی و اولین مرحله , آزمون صبور بودن و منظم بودن شما خواهد بود. مشخص کردن یک زمان مشخص برای صرف پنج تا ده دقیقه کار کردن در محیط کاربری خودتون در سایت . شما باید حداقل روزی یک بار و ترجیحا در زمان مشخص آگهی های در نظر گرفته شده برای خودتون رو ببنید . بابت هرآگهی که میبینید به شما مبلغ ۰.۰۰۱ دلار پرداخت میشه و شما تقریبا حدود ۲۰ آگهی رو میبایست مشاهده کنید . مجموع در آمد شما روزی ۰.۰۲ دلار خواهد بود و مجموع درآمد شما در ماه حدودا ۰.۶۰ دلار خواهد بود . توی این مرحله پیشنهاد من برای اون کسانی که قصد دارند سریع تر این دوره رو رد کنند این هست که در طول روز چندین بار به حسابشون سر بزنند , معمولا در طول روز آگهی های جدید به صورت تصادفی تا قبل از زمان پدیدار شدن آگهی های اصلی تو حساب شما ظاهر می شوند و اگر اونها رو هم مشاهده کنید درآمد شما افزایش پیدا میکنه . قدم بعدی بعد از منطم و دقیق بودن , در واقع اصلی ترین بخش درآمدزایی برای شما در این کار خواهد بود.
دراین مرحله شما با در آمد حاصل از دیدن آگهی هاتون میتونید از خود سایت کسانی که عضو سایت هستند(ریفرال) رو به صورت ماهانه یا چند ماهه اجاره کنید و بابت هر کدوم از اونها ماهیانه مبلغ ۰.۲۰ دلار پرداخت میکنید . توی این مرحله اگر فرض کنیم درآمد حاصل از دوماه کار شما مبلغ ۱.۲۰ دلار باشه (معمولا به دلیل قرعه کشی های که در سایت برای کاربران طراحی شده در کمتر از یک ماه به این مبلغ می رسید . ) , شما میتونید ۶ر ریفرال را برای یک ماه از سایت اجاره کنید , این افراد بسته به فعالیتشون و اینکه چقدر این کار رو جدی خواهند گرفت , از یک تا چهار آگهی اصلی سایت (که همه عضو های سایت باید مشاهده کنند ) تعدادی  را مشاهده میکنند و بابت هر کدام از این چهار آگهی به شما مبلغ ۰.۰۰۵ دلار یعنی پنج برابر مبلغ دریافتی شما از دیدن آگهی های روزانه خودتون پرداخت میشه . حالا اگر در بد بینانه ترین حالت ممکن میانگین کلیک آنها فقط روزی دو کلیک باشه شما روزی دوازده کلیک از آنها دریافت میکنید ( ۱۲ * ۰.۰۰۵ = ) و روزانه مبلغ ۰.۰۶۰ دلار درآمد اضافی دارید .

در آمد شما در ازای یک آگهی = ۰.۰۰۱
در آمد روزانه شما در ازای بیست آگهی = ۲۰ * ۰.۰۰۱ = ۰.۰۲۰ دلار
درآمد ماهانه شما در ازای روزی بیست آگهی = ۰.۶۰ دلار
درآمد ماهانه شما در ازای  ریفرال هایتان  = ۳۰ * ۱۲ * ۰.۰۰۵ = ۱.۸۰ دلار
مجموع در آمد ماهانه شما در ازای ریفرال های اجاره ای و کلیک های  خود شما  = ۲.۴۰ دلار

چند ماه اول سعی کنید با کلیک کردن به موقع بروی آگهی ها و مدیریت ریفرال های خودتون درآمد مستمر داشته باشید و تا میتونید ریفرال اجاره کنید . در مورد من به طور مثال تو ماه چهارم و پنجم یکصد و پنجاه ریفرال اجاره ای داشتم و معدل میانگین ۱.۵ کلیک روزانه یعنی حدود دویست تا دویست و بیست کلیک رو از طرف اونها دریافت میکردم ( عدد میانگین مدام به خاطر رفتار های مختلف کابرها تغییر میکنه و ثابت نیست ) و  ۲۰۰ * ۰.۰۵ = ۱دلار در آمد روزانه من از ریفرال ها و کلیک بروی آگهی های خودم بود . سرمایه گذاری پول دریافتی از خود سیستم روی ریفرال  ها واقعا جواب داده بود و در آمد تقریبی من به روزی بیشتر از ۱ دلار رسید . خوب هنوز راه زیادی تا میلیونر شدن مونده بود اما برای روزی پنج تا ده دقیقه زمان بد هم نبود . شما میتونید تا ۳۰۰  ریفرال رو در حالت عضویت استاندارد , که اولین حالت عضویت در این سایت هست داشته باشید و این یعنی حدودا روزی ۲.۵ تا ۳ دلار درآمد برای شما و ماهیانه ۷۵ تا ۹۰ دلار که نسبت به زمانی که ما برای این کار میزاریم قابل قبوله . همانطور که گفتم با صبر داشتن و استمرار میتونید ظرف یک سال اول کارتون (با در نظر گرفتن استراتژی صحیح و مشاوره گرفتن از کسانی که تجربه کافی رو دارند ) ۷۵ تا ۹۰ دلار در روز درآمد داشته باشید . پس اگر جدا حاضر نیستید صبور باشید بهتر اصلا به طور کل از همین ابتدا قید این کار رو بزنید و وقتتون رو جای دیگه ای سرمایه گذاری کنید .

توی این مرحله و با تنها درآمد یک ماه تان قادرید نوع عضویت خود رو ارتقا بدهید و با خرید عضویت Golden یا طلایی به مبلغ ۹۰ دلار , علاوه بر اینکه شما مجاز به اجاره ۲۰۰۰ ریفرال هستید , درآمد حاصل از هر کلیک توسط ریفرال های شما از ۰.۰۰۵ دلار به ۰.۰۱ دلار افزایش پیدا خواهد کرد یا در واقع درآمد شما دوبرابر مبلغ عضویت استانداردخواهد شد . این بدین معناست که تنها با خرید حق عضویت طلایی در همین ابتدا درآمد شما حتی بدون اجاره کردن ریفرال های جدید یا بیشتر , دو برابر شده و با ۳۰۰ عددریفرال به جای ۹۰ دلار , ۱۸۰ دلار درآمد خواهید داشت . با این مبلغ شما قادرید با سرعت بیشتری به اجاره کردن و رشد مجموعه خود در ماه های آتی سال اول خود ادامه بدهید و با یک مدیریت صحیح و پشتکار تعداد ریفرال های شما خیلی زود به رقم ۲۰۰۰ عدد خواهد رسید و در واقع با احتساب میانگین بد بینانه دو کلیک برای هر ریفرال :

درآمد روزانه شما = ۲۰۰۰(تعداد کل ریفرال ها ) * ۲(تعداد کلیک به ازای هر ریفرال ) * ۰.۰۱(پورسانت دریافتی برای هر کلیک) = ۴۰ دلار
درآمد ماهیانه شما = ۴۰ * ۳۰ = ۱۲۰۰ دلار

و این فقط حاصل  استمرار شما در این کار در مدت کمتر از یک سال خواهد بود , چون در عضویت های دیگر سایت مانند عضویت Ultimate شما قادرید بی نهایت ریفرال از سایت اجاره کنید و با مدیریت صحیح خود درآمد چند هزار دلاری در ماه رو تجربه کنید .
همونطور که مشاهده کردید رسیدن به این مرحله مستلزم تلاش و پیگیری و صبر شما خواهد بود و هر فردی با داشتن این چند ویژگی و یا با پرورش آنها استحقاق دریافت این درآمد را خواهد داشت .


به امید دانایی و دارایی

نظرات

  1. Salam
    iesoal dashtam, in site heramie ? to tozihate bala nevshti balad zirmajmoe dasht .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      خیر نئوباکس ساختار هرمی ندارد . به دو دلیل :
      اول اینکه در سایت های هرمی درآمد شما در گرو معرفی کردن اعضای جدید است در صورتی که در آمد شما در این سایت در قبال جذب زیر مجموعه به صورت شخصی نیست . منظور از زیر مجموعه در مبحث بالا اجاره کردن افرادیست که خودشان قبلا عضو سایت شدند که در اصطلاح (رنتد ریفرال) گفته میشوند. شما میتونید بدون اینکه شخصا کسی رو به سابت دعوت کنید درآمد داشته باشید.
      دوم اینکه در سایت های هرمی به ازای معرفی هر فرد جدید به شما پورسانت پرداخت میکنند . در صورتی که در سایت نئوباکس شما برای دریافت هر ریفرال باید به خود سایت اجاره پرداخت کنید و با مدیریت روزانه فعالیت آنها و تعوض آنها درآمد خود رو افزایش دهید .

      موفق باشید

      حذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت