درباره سایت نئوباکس و نوع فعالیت آن


با پیشرفت تکنولوژی و فضای وب رفته رفته اینترنت انواع فعالیت های سنتی و مدرن را در بر گرفت . به تدریج امور اداری , سرویس های اجتماعی اعم از دولتی و خصوصی , فعالیت های اقتصادی و بسیاری دیگر از گونه های مختلف مشاغل دگرگون شده و با شکل و ساختار جدیدی در فضای وب ارائه شدند . شاید می توان به جرات گفت یکی از اولین و قوی ترین فعالیت های موفق این عرصه به دلیل پتانسیل بالای انسانی این فضا مبحث تبلیغات بوده و همچنان هست . از سال ۲۰۰۰ میلادی هر ساله تعداد زیادی به کاربران شبکه جهانی اینترنت اضافه شد و رفته رفته در این بین صاحبان مشاغل در این هیا هوی پیشرفت به دنبال مکانی معتبر برای معرفی کالا و سرویس خود بوده و هستند . اولین ساختار تبلیغات بر مبنای پرداخت بر مبنای مشاهده تبلیغات توسط شرکت گوگل و سپس پروژه موفق یوتوب از این شرکت در اوایل سال ۲۰۰۰ پایه گذاری شد و همچنان تا به امروز تقریبا قریب به نود درصد از شبکه های اجتماعی حال حاضر با درآمد حاصل از همین ساختار پا برجا هستند.
روش کار در این تجارت به این صورت بود که شرکت یوتوب بابت هربار پخش شدن یک ویدیو و یا تیزر پر بازدید مبالغی را بر اساسا فاکتورهایی از پیش تعیین شده از قبیل نوع محتوا , زمان , و میزان باز نشر و غیره به منتشر کننده پرداخت می کرد و در مقابل با جذب هرچه بیشتر بازدید کننده و شناسایی اطلاعات فردی و اجتماعی این بازدید کنندگان , طیف غنی و کاملی از فضاهای تبلیغاتی را برای مشتریان خود و صاحبان کار و مشاغل پدید می آورد. اصل دیده شدن و امکان انتخاب بازار هدف رکن اصلی انتخاب یوتوب به عنوان محل انجام تبلیغات برای صاحبان مشاغل بود. چیزی که تا به اون روز هنوز در هیچ زمینه تبلیغاتی قابل اجرا و برنامه ریزی نبود .
امروزه این مسئله چیز پیچیده ای نیست و تمامی شبکه های اجتماعی با تبعیت از همین ساختار و الگوریتم در رقابت جهت بدست آوردن سهم بیشتری از سود کلان این بازار با یکدیگر به رقابت پرداختند . ولی مسئله قابل تامل اینجاست که شما به انتخاب خود این تبلیغات را مشاهده نمی کنید و در نود و نه درصد موارد به اجبار و برای رسیدن به جستجوی موضوع مقصد و اصلی خود مجاب به دیدن این تبلیغات هستید و بد تر از آن اینکه , شما برای این اجبار حتی در سود تقریبا زیاد مشاهده این تبلیغات ( آنهم به اجبار ) شریک نخواهید بود .
در اواسط سال ۲۰۰۵ میلادی کارآفرین هایی در اوروپا و آمریکا که در واقع بازارهای اصلی اینگونه تبلیغات از طرف شرکت های بزرگ همانند گوگل و یاهو بودند , شروع به تاسیس و راه اندازی شرکت و سایت های بعضا چند ملیتی کردند که کاربران ساده اینترنتی را در بخش کمی از سود حاصل از این تبلیغات اجباری سهیم می کردند . رقابت در همان سالها بالا گرفت و تا به امروز این صنعت به دلیل گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و آگاهی بیشتر کاربران از ارکان تجاری و مالی در شبکه های اجتماعی رشد چشمگیری داشته اند . این موسسات بعضا با ساختار های مختلفی مشغول به کار هستند و نوع بسته تبلیغاتی آنها که بابت آن به کاربران پول پرداخت می شود متفاوت هستند که این موضوع در بحث ما نمی گنجد .
یکی از قدیمی ترین و معروف ترین این سایت ها نئوباکس (Neobux) می باشد که از سال ۲۰۰۸ در کشور پرتغال تاسیس و راه اندازی شده است . در مدت ده سال هزاران کاربر موفق با درآمد های میلیاردی معرفی کرده که نتیجه مدیریت و تقسیم عادلانه این درآمدهای پنهان در فضای غنی مجازی بوده و این کاربران گواه خوبی برای معرفی این کسب خانگی و بدون ریسک و عادلانه اینترنتی هستند . شاید یکی از دلایل موفقیت نئوباکس استفاده از ساده ترین و ابتدایی ترین راه ارتباط کاربر با فضای اینترنتی که همان (Click) کلیک کردن هست بوده . در واقع از ساختار (Pay to click) یا پرداخت برای کلیک پیروی میکند که به اختصار (PTC) نیز گفته می شود . در این ساختار شما با عضویت رایگان در این سایت به صورت روزانه تعدادی تبلیغ را در محیط کاربری خود دریافت میکنید و با دیدن هرکدام از آنها بسته به نوع و زمانی که از صرف میکنید درآمد کسب میکنید. در این ساختار استمرار و پیروی از قوانین و استراتژی های پیشنهادی از طرف سایت و کاربران قدیمی تر رشد و مقدار درآمد شما را به طور چشم گیری افزایش خواهد داد که در این باره مطالب و نکات ضروری برای آگاهی بیشتر شما در همین بلاگ قرار داده شده اند .
اگر از آن دسته از افراد هستید که همیشه به اینترنت دسترسی دارید و به دلیل ساختار و نوع شغل خود زمان های خالی کوتاه و نامنطم زیادی در برنامه روزانه شما وجود دارند , با صرف روزانه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان و پیروی صحیح از قواعد و قوانین این کار قادر خواهید بود درآمد جانبی و تصاعدی به دلار داشته باشید .

به امید دانایی و دارایی


نظرات

  1. سلام . ببخشید چه جور تبلیغاتی رو باید توی این سایت ببینیم ؟ و برای عضویت باید پول بدیم ؟ این سایت فیلتر نیست تو ایران ؟ آخه معمولا اینجور کارها تو ایران جواب نمیده .
    ممنون اگر راهنمایی کنید .

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      تبلیغات ها معمولا در رابطه با دیگر سایت ها و ارائه کنندگان کالا و خدمات در تمام دنیا هستند . تقریبا همان تبلیغات اجبرای که برای دیدن یه کلیپ یا یک فیلم توی یوتوب مجبورید ببینید . با این فرق که اینجا بابتش پول دریافت میکنید و هر موقع که وقت دارید میبینید نه هر موقع که یوتوب می خواد .
      عضویت در این سایت رایگان و بدون پرداخت هزینه هست . اگر از طریق تصویر گذاشته در آخر پست بالا برای عضویت استفاده کنید از پشتیبانی مستقیم بنده برای سریع تر به درآمد رسیدن و راه های خارج کردن آن از وب سایت هم برخوردار خواهید شد .
      سایت اروپایی و تو پرتغال مستقره , خیر فیلتر نیست و تقریبا با تمام کشورهای دنیا کار میکنه و به ایرانی ها هم سرویس میده .
      موفق باشید.

      حذف
  3. Salam

    Chetori mishe tosh ozv shod ? chiziham shoma azash darovordi? mamnon agar begi

    پاسخحذف
  4. سلام

    شما میتونید با مطالعه پست نحوه عضویت در سایت که توی همین بلاگ گذاشته شده مراحل ثبت نام رو به صورت قدم قدم انجام بدید . البته باید ذکر کنم اگر با استفاده از لینک داده شده و به معرفی این بلاگ عضو بشید از پشتیبانی های خصوصی برای مشاوره و رسیدن سریع تر به درآمد و آشنایی با راه کارهای نقد کردن درآمد خود در ایران هم نیز بهره میبرید .
    بله من درآمدی نسبی و ثابت دارم که در صفحه بالای این بلاگ به همراه و تغییرات روزانه آن قابل مشاهده است .

    موفق باشید .

    پاسخحذف
  5. سلام من میخوام یک نفر رو به طور مستقیم وارد زیر مجموعه خودم کنم کجا باید برم

    پاسخحذف
  6. سلام دوست عزیز

    در صورتی که پانزده روز از عضویت شما گذشته و حداقل ۱۰۰ آگهی رو دیده اید می تونید ریفر مستقیم جذب کنید .
    برای این کار کافی است از گزینه های سمت راست صفحه , بخش Banner را انتخاب کنید و در این صفحه محتوای خط اول که با نوشته Link مشخص شده را کپی کنید و برای کسی که قصد عضویت از طریق شما را دارد ارسال کنید .

    موفق باشید .

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت