روش صحیح دیدن آگهی ها در سایت


در واقع اصلی ترین و مهم ترین کار شما در این سایت دیدن آگهی هایی که در صفحه کاربری شما به صورت روزانه قرار میگرند است . سایت به شما برای انجام درست و صحیح اینکار پورسانت پرداخت میکند و وظیفه شما به عنوان کاربر این سایت درست انجام دادن کار محول شده به شماست . در ضمن در ماه های ابتدایی کار شما , این تنها منبع درآمد شما از سایت خواهد بود و هرگونه اشتباه و از دست دادن حتی روزانه یکی از این آگهی ها , در بلند مدت روی درآمد شما تاثیر مستقیم و حتی مخربی خواهد داشت . شاید بپرسید چطور ؟
در نظر داشته باشیدهمانطور که در پست اولین گام توضیح دادم, شما پس از دو ماه به سنت سنت درآمد خودتون برای اجاره کردن زیرمجموعه از سایت احتیاج دارید و در واقع در آمد اصلی شما پس از اجاره این زیر مجموعه ها تصاعدی رشد خواهد کرد . در ضمن اگر شما در زمانی که زیر مجموعه های اجاری دارید به هر دلیلی موفق به زدن کلیک های روز جاریتون نشوید , تمام درآمد روز بعدی که باید از کلیک زیر مجموعه هاتون دریافت کنید رو از دست خواهید داد و طبق قوانین سایت شما این درآمد رو دریافت نمی کنید .
پس همونطور که گفتم درست انجام دادن این کار اصل اولیه کار در این سایت خواهد بود شاید به نظر کار ساده ای بیاد , اما من شخصا بارها تو فروم اصلی سایت با کاربرانی برخورد کردم که به خاطر چند اشتباه کوچیک درآمد های چند صد دلاری روزانه خودشون رو از دست دادند .
من در این پست سعی کردم اصول اولیه و مسائلی که از اشتباه کردن شما جلوگیری میکنند رو بازگو کنم . اما از اونجایی که مشکلات میتونند به دلیل موقعیت و روش فعالیت هر فرد متفاوت باشند در آخر پست میتونید مسائل پیش آمده برای خودتون رو سوال کنید . تمام سعی خودم رو میکنم که در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما رو بدم .

ابتدا وارد محیط کاربری خودتون شوید و بعد مانند شکل زیر بروی گزینه View Advertisements کلیک کنید.

.

حال شما وارد بخش آگهی ها شدید و همونطور که میبینید رنگی بودن آگهی ها به معنای جدید بودن آنهاست , با این صفحه به خوبی آشنا شوید :


۱. در این قسمت شما زمان دقیق پدیدار شدن آگهی ها به وقت محلی کشور خودتون رو مشاهده خواهید کرد .
۲. در این قسمت شما زمان را بر اساس زمان سرور خواهید دید .
** توجه‌ ** نکته مهم این بخش در اینجاست که زمان کلیک شما بروی آگهی ها باید تا قبل از تغییر روز سرور به روز بعد یا در واقع نیمه شب همان روز انجام شود . به طور مثال کاربر بالا حدودا نوزده ساعت زمان برای مشاهده آگهی های خود دارد .خوشبختانه در مورد ایران این زمان زمان معقولی هست و پیشنهاد میکنم در زمان پدیدار شدن آگهی ها که ساعات اولیه شب هست برای دیدن آگهی های خود برنامه ریزی کنید .

در این صفحه پس از کلیک کردن بروی یکی از آگهی ها یک دایره قرمز رنگ بر روی آگهی ظاهر میشود و بدون کلیک کردن بروی این دایره آگهی به نمایش در نخواهد آمد . ( این ساختار جهت جلوگیری از استفاده از نرم افزارهای اتو کلیک از طرف سایت طراحی شده است .)


۱.این قسمت به شما هشدار میدهد که شما آگهی های اصلی خودتون رو که به رنگ نارنجی هستند را مشاهده نکردید . در نظر داشته باشید که ملاک حضور شما و کلیک بر آگهی های شما بر اساس دیدن آگهی های اصلی سایت میباشد که به رنگ نارنجی دیده میشوند . بقیه آگهی ها با رنگ های دیگر به عنوان درآمد جانبی شما محسوب شده و در زمان حضور آگهی های اصلی و یا در زمان های مختلف در طول روز پدیدار و محو می شوند .
۲. با کلیک مجدد بروی دایره قرمز رنگ شما به صفحه آگهی فرستاده خواهید شد.

توجه داشته باشید مادامی که صفحه مانند تصویر زیر در حال بارگذاریست نباید از صفحه آگهی خارج شوید یا آن رو ببندید . در این صورت وجهی به شما پرداخت نخواهد شد .


مدت زمان بازدید آگهی بسته به مقدار پورسانت آن از طرف سایت از ۳ تا ۱۰ ثانیه متفاوت است . تا قبل از پدیدار شدن کلید Close صفحه را نبندید .


همانطور که در بالای صفحه میبینید , مبلغ پرداختی شما بابت نمایش این آگهی و مقدار امتیاز داده شما به شما درکنار کلید Close نمایش داده می شود . در این مرحله شما مجاز به بستن صفحه هستید .


نکته های کلیدی و مهم :

۱. برای همه آگهی ها به همین روش عمل کنید .
۲. به هیچ وجه در هنگام ورود یا در زمان دیدن آگهی ها از VPN استفاده نکنید . این مسئله مغایر با قوانین سایت بوده و شما حساب کاربری خودتون رو از دست خواهید داد و تمام زحماتتون از بین میرود .
۳. هرگز سعی نکنید آگهی ها رو با گوشی هوشمند یا تبلت خودتون ببنید .این کار مغایر با قواننین کار در سایت است و منجر به بسته شدن دائمی حساب شما خواهد شد .
۴. به هیچ وجه از یک سیستم برای ورود به دو یا چند حساب استفاده نکنید . این کار مغایر با قوانین سایت است و هردو حساب ها به صورت دائمی مسدود خواهند شد .
۵. در صورتی که در منزل یا محل کار شما دو یا چند نفر مشغول کار در این وبسایت هستند باید در نظر بگیرید که هر کدام از کاربر ها باید از اینترنت جداگانه با IP متفاوت به حساب خود وارد شوند . مثلا اینترنت تلفن همراه یا ADSL مجزا برای دیدن آگهی ها استفاده کنند . در صورت استفاده همزمان قادر به دیدن کلیک ها به صورت کامل نخواهید بود و نهایتا با تکرار زیاد حساب شما مسدود خواهد شد .


مطمعن باشید با رعایت مسائل فوق درآمد تضمینی , امن و دائمی خواهید داشت .

به امید دانایی و دارایی




نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت