معرفی انواع عضویت های طلایی وب سایت نئوباکس و مزایای آنها



طبیعتا دوستانی که  چند ماهی از فعالیتشان در وب سایت نئوباکس گذشته و به شناخت و اطمینان نسبی در مورد ماهیت این کار رسیدند ٫ به طور جدی در حال تحقیق و بررسی بهترین راه های ممکن برای افزایش درآمد خود در این کار هستند . در واقع همانند هر فعالیت مالی و  اقتصادی دیگری ٫ درآمد زایی در این وب سایت نیز به صورت کاملا منصفانه و بر مبنای میزان سرمایه ای که شما در آن سرمایه گذاری میکنید خواهد بود . در واقع با صرف زمان بیشتر و تغییر در استراتژی مالی خود در این وب سایت شما قادرید مدت زمان رسیدن به سود و درآمد ثابت خود را به طرز چشم گیری کاهش دهید . به همین منظور وب سایت نئوباکس با معرفی بسته های متنوع عضویت طلایی ٫انتخاب میزان سرعت رشد و مقدار سود دهی این کار را در اختیار کاربران خود قرار داده

در نظر داشته باشید که تزریق پول در این کار اجباری نیست و تمام این مسیربه صورت محاسبه شده بدون پرداخت وجه هم قابل انجام و اجراست ٫ اما از سوی دیگر باید بدانید که همزمان در همین مدت که شما مشغول ساختن بخش های ابتدایی مجموعه خود هستید ٫ هستند کاربرانی که با یک برنامه ریزی مشخص و با استفاده از  پس انداز های کوچک و بزرگ خود در این سیستم در حال دریافت درآمد های چند صد دلاری ماهیانه از این سیستم هستند . به طور مثال شما برای ساختن یک مجموعه ریفر ۱۰۰ نفری با قرار داد بلند مدت بدون سرمایه گذاری در این وب سایت به صورت تقریبی به یک سال و شاید هم بیشتر زمان نیاز داشته باشید . در صورتی که داشتن این تعداد ریفر با سرمایه گذاری ٫ تنها با مبلغ ۲۰ دلار ممکن خواهد بود و این ۲۰ دلار شما رو حداقل  یک سال برای رسیدن به هدف نهاییتان جلو خواهد انداخت . 

از دیگر مزایایی سرمایه گذاری در ابتدای فعالیت شما٫ استفاده از مزایای حق عضویت های طلایی وب سایت خواهد بود

همانطور که شاید با مطالعه صفحه Help در وب سایت قبلا با این مزایا آشنا شده باشید ٫ این مزایا در انواع عضویت های طلایی بسیار متنوع و متفاوت هستند و شما میتوانید بر مبنای استراتژی مالی خود و میزان درآمدی که از این سیستم انتظار دارید نوع عضویت طلایی خود را خریداری کنید

 موارد فوق در هر کدام از عضویت های شش گانه سایت نئوباکس که در تصویر زیر قابل مشاهده هستند متغییر و متفاوتند و هر کدام با ارائه قابلیت های مختص به خود به شما برای رسیدن به سطح درآمدی مورد نظر شما کمک خواهند کرد . عدد نوشته شده در زیر نام هر نوع از عضویت ها گویای حداکثر تعداد ریفرال قابل اجاره در هر نوع از عضویت ها می باشد .





جدول زیر مبلغ دریافتی شما بابت مشاهده انواع مختلف آگهی های ارائه شده از طرف سایت با عضویت های مختلف را  نشان میدهد . همانطور که میبینید با ارتقا عضویت شما در اولین قدم درآمدهای روزانه و عادی خود از دیدن آگهی های اصلی (آگهی های نارنجی رنگ ) را تا ۱۰ برابر ارتقا خواهید داد و همچنین تعداد آگهی های اصلی شما از ۴ عدد به ۹ تا ۲۰ عدد در روز خواهد رسید . این مبلغ در حالت عضویت Ultimate به بیست برابر هم خواهد رسید . 

موثرترین مزیت این عضویت ٫افزایش درآمد شما از کلیک های ریفرهای شما میباشد .همانطور که در جدول زیر مشاهده میکنید٫در واقع شما با خرید این عضویت درآمد خود از هر کلیک توسط ریفرال های اجاره ای  را تا دوبرابر افزایش می دهید و در ازای  ۰.۰۰۵ دلار ٫ مبلغ   ۰.۰۱ دلار به ازای هر کلیک دریافت میکنید . به طور مثال اگر درآمد شما به ازای ۱۰۰ کلیک در حالت استاندارد ۵۰ سنت باشد ٫ با خرید عضویت طلایی درآمد شما با همین تعداد کلیک به  ۱ دلار خواهد رسید . 


علاوه بر مزایای گفته شده ٫افزایش امکانات مدیریتی و کنترل ریفرال ها از دیگر مزایای بسته های متنوع عضویت های طلایی است که در ادامه با بعضی از مهم ترین آنها آشنا خواهیم شد .


(Rental Queue) : رزرو و سفارش ریفرال بیشتر از حد مجاز (مخصوص اجاره ریفرال  برای کاربرانی که قصد اجاره ریفرال بیشتر از حد محدودیت اعلام شده در حق عضویت خود دارند ) .
(Referrals per Page) : تعداد ریفرال های قابل نمایش در یک صفحه .
 (Inactivity Days Free Replacement) : امکان تعویض ریفر های غیر فعال به صورت رایگان را مقایسه میکند . همانطور که میبینید این امکان برای کاربران استاندارد ۱۴ روز بوده ولی در بسته های متفاوت عضویت طلایی تا ۷ روز هم میرسد . توجه کنید که تنها با همین مزیت شما قادر خواهید بود بدون هزینه جانبی و به راحتی مجموعه ای از ریفرال های  یکدست و فعال داشته باشید .
 (Vacation Mode): این مزیت به شما این امکان را می دهد که در طی هر ماه٫ تعداد روز مشخصی را بدون دیدن آگهی ها از درآمد ریفرال های خود بهره مند بشوید . همانطور که حتما از قبل میدانید در حالت عادی و در صورتی که شما در یک روز کاری آگهی های مرتبط به خود را مشاهده نکنید از درآمد حاصل از ریفرهای خود در روز آینده محروم خواهید شد و این مزیت می تواند کمک بزرگی به کسانی که به دلایل مشغله های روزانه خود ممکن است یک روز نتوانند آگهی های خود را مشاهده کنند میکند .
(Rental Waiting Days) : مدت زمانی که شما پس از هر بار اجاره ریفرال های جدید لازم است تا اجازه خرید مجدد به شما داده شود . این مزیت به رشد سریع تر مجموعه شما کمک زیادی خواهد کرد .
( Recycle Discount per Referrals) : تخفیفی که شامل تعویض هر ریفرال توسط کاربر خواهد شد.
(Day Between Cashouts) : تعداد روزهایی که پس از هر بار برداشت پول از حسابتان می بایست صبر کنید . این گذینه برای کاربرانی که برداشت ماهیانه بیش از ۱۰۰۰ دلار در ماه دارند بسیار مفید و ضروری است .
(  Maximum Refferals Package Available) : حداکثر تعداد ریفرال های قابل اجاره در هر سفارش .
(AutoPay Minimum Days Limit) : محدوده روزهایی که گذینه AutoPay فعال خواهد ماند (در حالت استاندارد پس از گذشت ۱۰ روز از قرار داد این گذینه غیر فعال می شود . در واقع این گذینه تنها برای ریفرهایی با قرارداد بالای بیست روز عمل می کند .)
(Maximum Limit to Rental Referrals) : حداکثر تعداد ریفرهای قابل اجاره در هر نوع از عضویت های طلایی .
(Maximum Limit to Direct Referrals) : حداکثر تعداد ریفرهای مستقیم در هر نوع از عضویت های طلایی .
(Monthly Payment Discount)  : تخفیف بابت تمدید قرار داد های ماهانه ریفرال ها که به صورت ۰.۰۳ در هر ماه منظور خواهد شد  .
(Guaranteed Available Advertisments) : تعداد آگهی های اصلی دریافتی به صورت روزانه .
( Your Standard Advertisements Click Value ) : مقدار پرداختی جهت دیدن آگهی های استاندارد .
(Enhanced Statistics) : پنل مدیریتی کامل جهت مدیریت عملکرد ریفرال ها .
(Referrals Activity Distribution Filter) : فیلترهای بررسی و دستع بندی ریفرال ها در صفحه ریفرال های اجاره ای

در صورتی که نیاز با اطلاعات بیشتر یا مشاوره راجع به هرکدام از گذینه های فوق داشتید ٫ پیشنهاد میکنم برای سرعت در پاسوخگویی و کمک به دیگر دوستان سوالات خودتون رو در زیر همین پست بپرسید .

به امید دانایی و دارایی 


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش ساخت حساب AirTm جهت برداشت و واریز درآمد ارزی خود از سایت نئوباکس (ویژه کاربران داخل ایران )

معرفی برنامه ( Neobux Handy Manager)

نحوه عضویت در سایت